Topshop - Sommaroutfit

Den virkade västen kommer vi nog att få se en hel del av i sommar. Jag kommer nog matcha min med ett lite slappt baslinne och kanske med en fin bh under som denna från Topshop som är underbart söt. Den passar så bra till shortsen med vågdetaljen också som jag tidigare skrivit om förut som jag är så sugen på. Väska med tassel är ju också klockrent men här är det specillet färgen jag fallit för. Naturvita sandaler vore läckert i sommar med, spciellt dessa med lite bredare remmar, men färgen är dock kanske inte så praktiskt tyvärr. Så här skulle jag mer än gärna gå klädd i sommar!

Kommentarer
Postat av: antonia

sv;tack söta syster. syns imorn! :)

2011-03-22 @ 11:43:04
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0