Topshop - Sommaroutfit

En önskeoutfit inför sommaren med kläder från Topshop. Spetsponchon verkar vara slut i storlek, men jag kommer hålla utkik efter påfyllning, för den är ju så sjukt fin. Jeansshorts med den den där "volang"-kanten har jag spanat på ett tag nu men vet inte om jag ska köpa det eller skapa ett par själv. Alla smycken är underbara och kanske klickas hem när jag har pengar. Bodyn vore praktisk och är snygg med. Älskar färgen och matrialet på sandalerna och väskan men har liknande grejor, även om mina inte är riktigt lika fina som dessa från Topshop.

Kommentarer
Postat av: antonia

svar: koftan va ju på rea, bara 150 ist för 400. aha, vet inte om jag sett att du köpt den, hade för mig att det va en med fransar, men ok, då får vi ha lika ;) klänningen är storlek, tro det eller ej, 42. men jag tyckte inte att det gjorde så mycket. men jag ska kanske inte ha den som en klänning heller. du får se :)... fin den där vita tunikan från topshop, lagt den i "kanske köpa" mappen jag också för ett tag sen.

2011-03-18 @ 08:45:40
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0