H&M - Beachoutfit

Detta skulle jag vilja ha på mig på väg till stranden när jag åker utomlands i sommar. Jag har redan beställt den vita bikinin. Jag har letat en liknande bikini i flera år och sett flera på Topshop och ASOS men denna från H&M är perfekt. Jag har dessutom velat ha en solhatt liknande denna i över ett år och tänkte precis beställa en från ASOS eller Topshop men denna från H&M var ännu finare. Nu är jag bara på jakt efter de perfekta solbrillorna. Gillar dessa från H&M och vill ha några liknande men vill kolla runt lite mer innan jag bestämmer mig. Kaftanen är så fin och vore skön att glida runt i och se både elegant och avslappnad ut på stranden.

Uppdatering: Jag har fått hem bikinin och älskar den! Den var minst lika fin i verkligheten som på bild och satt jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0