Festivaloutfits

Cobra Tee - All Saints, Ombre Breton Top - All Saints, mörka jeansshorts - Yesstyle, ljusare jeansshorts - Modekungen, Minnetonka boots, Primeboots, Flora Bella Barrettali Bag - Calypso St. Barth, Antik Batik Vintage Clutch - Net-a-porter, Multi Embellished Coin Belt - Topshop.

Slitna jeansshorts med boots är basgarderoben på festival. Ett par Minnetonka och ett par Primeboots står högst upp på min önskelista så fort jag får lön. Batikmönstrade linnen och tees är jag något jag också är på spaning efter. Likaså en clutch men har inte hittat den perfekta än. Den på bilden skulle jag i och för sig inte tacka nej till.

Kommentarer
Postat av: JENNIFERANNA

Så väldans snyggt! Din blogg är fantastisk, tjejen.



Sv: Men tack, snygging!!

2011-09-14 @ 07:24:27
URL: http://jenniferanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0