Topshop - Beställning

Jag väntar på min beställning från Topshop. Har letat efter de perfekta solglasögonen, men inte hittat några i butik så jag beställde till slut dessa som jag spanat in på Topshops webbshop i minst en månad nu. Jag har letat efter shorts i beige och när alla i mocka ska vara så jäkla dyra och jag föll för dessa istället så slog jag till. De är minst lika snygga och har nog bättre passform än mockashortsen jag spanat på. Det långa halsbandet är väldigt mycket jag och funkar till det mesta och armbandet kan nog lyfta vilken outfit som helst. Grymt snyggt! Den virkade fransväskan är ju bara SÅ rätt i sommar. Är den inte klockren? Och jag som älskar tunikor och blusar kommer använda denna "Gypsy rock tassel blouse" massor. Men det har blivit lite för mycket shopping för mig denna månad. Det enda jag får köpa innan jag får pengar från CSN skulle möjligtvis vara om jag hittar ett par snygga mockashorts eller den perfekta långkjolen. Annars från jag hålla mig till nästa månad innan jag shoppar igen om min ekonomi ska gå ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0