H&M - Beställning

Jag har nyss klickat hem detta från H&M. Har ju länge letat efter en bandeau-bh, som jag skrivit, och nu hittade jag denna med avtagbara axelband. Har har också insett att jag inte har många långärmade tröjor och klickade hem den här fina som var på REA. Även den supersnygga halsbandet i mitten som jag funderat på tidigare har varit på REA ett tag nu. Jag har letat efter örhängen också eftersom jag bestämt mig för att bli bättre på att använda örhängen, och jag vill ha stora rejäla örhängen som syns så dessa fina som är 12 cm långa blir nog perfekta. Linnet klickades hem eftersom jag måste passa på när jag hittar ett fint basplagg eftersom jag annars ogillar att köpa basplagg som ofta är tråkiga. De virkade ballerinaskorna kanske inte kommer vara vita så länge men hur söta är de inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0